tintinluomukset (a) gmail.com

Kommentti olisi iloinen yllätys :-)
You can also leave comments in English :-)
Pode deixar comentários em português tambem :-)

lauantai 12. helmikuuta 2011

Taikapallo

Eilen se tuli! Olin asennoitunut odottamaan ensi viikkoon, kun itse olen aina viime tipassa lähetysteni kanssa. Eikä tarvinnut edes postista hakea, olohuoneen pöydällä odotti, kun tulin kotiin. Onneksi olin juuri käynyt viemässä omani postiin niin saatoin hyvillä mielin avata paketin.

Ensimmäisenä sieltä minua katsoi suloinen apina ja sai hymyn huulilleni. Ja lanka oli niin täydellisen väristä kuin vain olla saattaa, ihan kuin olisin itse valinnut :-) Lankojen lomasta pilkotti ihana Cloverin virkkuukoukku, mun lempparini. Sitten löytyi tarroja (Poika on jo valinnut suosikkinsa ja varannut ne), kasvohoitonäytteitä, salmiakkia, puikonpäihin laitettavia stoppareita (joita mulla ei ollut), ihania pieniä kukkanappeja ja Smarties rakeita. Ihana paketti.

Lanka on Cascade 220, värissä anis. En ole koskaan aikaisemmin kokeilut tätä lankaa ja se on ollut tutustumislistalla jo jonkin aikaa. Jotenkin kuvittelin, että lanka olisi ollut ohuempaa, mutta tämä on oikein hyvä paksuus. Lanka on ihanan pehmeää ja mukavan tuntuista. Pitääkin miettiä, mitä siitä tekisi. Yhä on hakusessa se täydellinen päähinemalli minun päähäni. Tämä olisi juuri oikean väristä ja tuntuista. Pienipäiselle pyöreälle ihmiselle sopiva malli olisi siis hakusessa. Ehdottakaa :-)

Kiitokset Niina ihanasta yllätyksestä! Ja Villapallolle kiitokset vaihdon järjestämisestä!

Arvontaankin ehtii vielä osallistua :-)

3 kommenttia:

enkulin käsityöt kirjoitti...

Oletpa saanut kivan pallon. Tuo apina on huippu.

jansku kirjoitti...

täällä on mukavat sivut:)
tuo on kiva taikapallo,apina on söpö.
tulin ottamaan tuon tiskikukan ohjeen, mutta jäinkin lukemaan :) tulen toistekki:)

anskuh kirjoitti...

Tänään saapui paketti ja jostain syystä se purkautui heti kotiin saapuessaan. Kiitos ihanasta langasta ja sen sisältämistä yllätyksistä! Ne tulevat kaikki varmasti käyttöön!